Advertisement

נחל האסי : הם מרוויחים מיליונים מצימרים על הנחל אנחנו רק רוצים לטבול בו Markerweek Themarker - אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר.

נחל האסי : ×"ם מרוויחים מיליונים מצימרים על ×"נחל אנחנו רק רוצים לט×'ול ×'ו Markerweek Themarker - אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר.. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים. ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. מה קורה עכשיו עם המאבק לשיחרור נחל האסי? דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית.

מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים. שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו. מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום.

×
×"מא×'ק על ×"אסי ×"מצ×' מסוכן יש למצוא איזון כאן from kanstatic.azureedge.net
כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי. אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום: מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. .נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת.

אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת.

אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. על שפת נחל האסי למרגלות הר גלבוע, בקיבוץ ניר דוד, אירוח כפרי גם לזוגות המתארחים יש לכפר הנופש מה להציע: דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. המלחמה על נחל האסי נמשכת: ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. סיפורו של קטע נחל האסי הזורם בתוך קיבוץ ניר דוד יכול היה להיקרא כסיפור של אטימות קיבוצניקים מדושני עונג ומרופדים בכסף מענף הצימרים שבנו על נחל ציורי, אילולא ידענו שמדובר בהתפתחות ישוב שהחל את דרכו אחרת לגמרי. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור.

גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה.

מלחמת מים תוש×'×™ ×'ית שאן × ×'×
מלחמת מים תוש×'×™ ×'ית שאן × ×'×" ×"קי×'וצים ×'קר×' על ×"נחל ×"יפ×" ×'ארץ ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. סיפורו של קטע נחל האסי הזורם בתוך קיבוץ ניר דוד יכול היה להיקרא כסיפור של אטימות קיבוצניקים מדושני עונג ומרופדים בכסף מענף הצימרים שבנו על נחל ציורי, אילולא ידענו שמדובר בהתפתחות ישוב שהחל את דרכו אחרת לגמרי. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. החבילה הרומנטית של המקום כוללת ארוחת בוקר רומנטית על שפת נחל האסי, ארוחת ערב במסעדה איכותית, עיסוי.

יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור.

על שפת נחל האסי למרגלות הר גלבוע, בקיבוץ ניר דוד, אירוח כפרי גם לזוגות המתארחים יש לכפר הנופש מה להציע: החבילה הרומנטית של המקום כוללת ארוחת בוקר רומנטית על שפת נחל האסי, ארוחת ערב במסעדה איכותית, עיסוי. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. מה קורה עכשיו עם המאבק לשיחרור נחל האסי? שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום:

אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. לפני שהוא נשפך לים, סמוך לחוף בית ינאי, מלווה את הנחל פארק רחב ידיים, משופע בערכי נוף וטבע: גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים.

×
×"מא×'ק על ×"אסי לא צריך לער×'×' זכות צי×'ורית עם אפלי×" ×¢×"תית מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. לנחל עמל (האסי) טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות צלסיוס, עובדה שתורמת לאטרקטיביות של הנחל לשחייה. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל.

זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. .נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. לנחל עמל (האסי) טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות צלסיוס, עובדה שתורמת לאטרקטיביות של הנחל לשחייה. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים. סיפורו של קטע נחל האסי הזורם בתוך קיבוץ ניר דוד יכול היה להיקרא כסיפור של אטימות קיבוצניקים מדושני עונג ומרופדים בכסף מענף הצימרים שבנו על נחל ציורי, אילולא ידענו שמדובר בהתפתחות ישוב שהחל את דרכו אחרת לגמרי.

Posting Komentar

0 Komentar